BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 8, 2010

today is friday

arini layan lagu jiwang..hahaha...alleycats..mmg syahdu..lg2 franscisca peter..pergh..layan lar weh..lagu dulu dgn sekarag mmg jauh beza..skrg ni ntah ape2..lbh pada jiwa muda..kalo dulu setiap lagu mmg ada maksod yg mendalam..sampai leh menyentap jiwa..hehe..

walaupon aku masih muda....muda ke?..mmg la baru jek 24..tp aku pon leh layan lagu2 tu..mmg x jemu la kt telinga...romantic sgt..fall in love beb..

si ces suke alleycats..so aku dah download kan..nk beli cd mahal la cik abg..kirim dgn air liur lak tu..tu yg payah sikit..hahahaha..misi n visi berjimat kan..eh..nk jimat cam mane pon tak leh la..kadang terover lak..hehe..lob u..alah bini satu jek xkan x leh layan..lain la kalo ada 3 org bini dgn 19 org anak..heeee..lob u laling...

sambil baca sambil layan la lagu ni..terkenang zaman dolu2..hep2..jgn teringt bf\gf lame lak...

.





.



.


.


.



.


.


.


.


.





sori la..bukan ni menipu tppppppppppp..dekat sejam setengah aku upload kt blog ni tp kok slow sangat..beruk band aku meragam kot ni..carik la sendiri lagu2 dieorg ni kt youtube k..zaiton sameon, nicky astria, francisca peter, siti fairuz...



selamat berjiwang2 berjimba2..

0 comments: