BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 4, 2010

harta yg paling bernilai..


humm..agak2 ape ek harta yg paling bernilai..
pada aku "anak" la..
tadi aku borak2 dgn amzireen..die cam mengeluh..die ckp..ada anak takde duit pon susah..ada duit takda ank pon susah..hmm..aku ckp kt die..kalo aku diberi pilihan..bio la aku ada anak walaupon x berduit..tp harap2 biola seimbang..anak kan rejeki..ank am ni ada 3 org..sume nyer gugurl..am ni consultant kt tmpt keje aku ni..mentang2 dah berpengalaman mcm2 la die punyer petua/cara yg die bg kat aku, bio cpt dapat anak..aku ye kan jek la..lg pon aku dah lali dgn gurauan dieorg...taik telinga aku dah keras..hahahah..aku akan cube think positif...

aku percaya ada rezeki tok aku cume cpt atau lambat jek..sume ni dah tertulis....
si ces kite kena sabar kan..i lob u syg..sbb memahami keadaan kite ni...lindu kamu..

0 comments: